A Menorca, PODEM!

A Menorca, PODEM!

Cristina Gómez Estévez

Biografía

Biografia: som menorquina de naixement amb arrels sorianes per part de pare. Vaig estudiar Dret a la UB i som Advocada des de fa més de quinze anys. Estic casada i tenc tres fills. El meu marit és professor de secundària. He combinat l’exercici de l’advocacia amb períodes de feina al sector públic. Tenc títol de Tècnic Superior en Administració i Finances i un Màster en Direcció i Gestió Pública d’Habitatge i Sól per la UIMP. M’encanta compartir dinars, el cinema, llegir la premsa diària, viatjar amb la meva família i les vacances a Sòria. Si el dia fos més llarg recuperaria la lectura de llibres i intentaria millorar el meu anglès, ambdues coses abandonades des de fa temps.

Motivación

Motivació: he decidit col.laborar amb Podem-Podemos per què desig fermament un canvi de model polític, social i econòmic en el nostre país. La necessitat de que es produeixi una veritable alternància en el poder, l’encertat diagnòstic de les causes que mos han duit a la situació actual, l’augment imparable de la desigualtat social, el desig d’enteniment entre els diferentes pobles i nacions del nostre Estat, el respecte pel model territorial, cultural i lingüístic que cadascuna d’elles lliurament pugui decidir, per una democràcia participativa i no sols representativa, per la defensa inequívoca de la sanitat i educació públiques, per la solució real als problemes d’ habitatge de moltes persones, per tot açò i amb tota humilitat he decidit participar i afegir el meu granet d’arena en aquest il·lusionant projecte.

Usuario Plaza Podemos: CrisGomEs

Candidatura en Podemos: http://autonomicas.podemos.info/candidatura/1522/?i

0 comentarios:

Publicar un comentario