A Menorca, PODEM!

A Menorca, PODEM!

Juan Mercadal Riudavets

Biografía

Sóc en Joan Mercadal Riudavets, encara que tothom em coneix per Nito Xuquí. Des de sempre estic lligat en el món del teatre i la música. Vaig començar a l´Orfeó Maonès, a l’edat de 12 anys vaig fer teatre i començar a cantar amb els cors. A 18 anys vaig debutar com a tenor i als 23 vaig marxar cap a Santander hi ha on vaig viure 14 anys tornant a Menorca i muntant una acadèmia d’autoescola. L´activitat artística no la deixada mai i durant el 2000 fins al 2011 he tingut una productora que es dedicava a muntar concerts, operes i festivals. L´activitat teatral ha seguit durant aquests anys amb "la Clota" i també a l’orfeó amb diverses produccions teatrals i musicals.

Motivación

Vinguen d´un entorn com és EU, (sempre he estat d´esquerres) em sembla una oportunitat històrica de fer una altra forma de participació partint del que és realment sa democràcia: el PODER del poble. La idea i les formes de PODEMOS, sembla que són el futur del Govern a Espanya, el que desitgem moltes persones que ja estem cansades de "mas de lo mismo".

Candidatura en Podemos: http://autonomicas.podemos.info/candidatura/2418/?i

0 comentarios:

Publicar un comentario